FAQ
U vindt hieronder alle antwoorden op eventuele vragen.
Inhoudsopgave
1. Waar komt de thee vandaan?
Onze thee is 100% van Japanse oorsprong.
2. Waarom is de BTW 0%?
Belgische bedrijven betalen pas BTW vanaf een omzet van €25.000.
Omdat we daar nog ver van af zijn, kunnen we thee aanbieden zonder BTW.
3. Verkopen jullie biologische thee?
De meeste van onze losse theesoorten zijn biologisch, maar vanwege de certificering die we nog niet hebben, hebben we niet het recht om het je te vertellen, dus vertellen we het je niet ;).
Onze matcha en onze hojicha’s zijn daarentegen allebei biologisch en het is officieel!
4. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
- Visa
- Mastercard
- Dinner's Club
- Maestro
- Bancontact
- Apple Pay
- Google Pay
5. Bieden jullie internationale leveringen aan?
De winkel is toegankelijk voor consumenten gevestigd in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg.
6. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Wij verzenden uw pakket altijd uiterlijk de dag na uw bestelling, behalve op zondag.
De bezorgtermijn is dus afhankelijk van het type bezorging dat je hebt gekozen en varieert van 24 uur voor de snelste, tot vijf dagen.
7. Wat zijn de verzendkosten en opties?
De verzendkosten zijn drie euro voor elke bestelling onder de tien euro.
Boven de vijftien euro is de verzending gratis.
8. Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, u kunt uw bestelling hier volgen.
U heeft alleen uw volgnummer nodig, te vinden in uw bevestigingsmail, en uw postcode.
9. Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraagd of beschadigd is?
De verzending van uw bestelling ligt helaas buiten de controle van Sencha Tea.
Als uw bestelling na een week nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact met ons op.
10. Bieden jullie groothandelsopties aan?
Ja, neem contact met ons op.
11. Wat is jullie retourbeleid?
Ons retourbeleid kunt u hier lezen.
Vanwege de aard van het product accepteren wij normaal gesproken geen retouren.
Als uw product echter beschadigd aankomt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en stuur foto's mee.
12. Hoe kan ik een product retourneren?
In het geval dat u een product moet retourneren, ontvangt u alle informatie per e-mail.
13. Kan ik een product ruilen?
Vanwege de aard van het product accepteren wij normaal gesproken geen ruilingen.
Als uw product echter niet overeenkomt met wat er op de website stond, neem dan direct contact op met onze klantenservice.
14. Hoe lang duurt het om een terugbetaling te verwerken?
Het bedrag wordt binnen 15 dagen na bevestiging van uw terugbetaling bijgeschreven op uw betaalmethode.
15. Wat moet ik doen als ik het verkeerde product ontvang?
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
16. Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
U kunt de klantenservice hier bereiken.
17. Kan ik jullie winkel of fysieke locatie bezoeken?
We verkopen onze thee momenteel alleen online.
18. Bieden jullie cadeauverpakkingen of speciale verpakkingen aan?
Ja, voeg elke speciale aanvraag toe in de notitie op de afrekenpagina.
19. Bieden jullie een abonnementsservice aan voor regelmatige leveringen?
We bieden momenteel geen thee-abonnementsservice aan.
20. Zijn er kortingen voor nieuwe klanten?
Onze winkel streeft naar een natuurlijke en eerlijke benadering. We geven de voorkeur aan het bieden van eerlijke prijzen voor kwaliteitsproducten het hele jaar door, in plaats van consumptie te stimuleren met kortingen en promoties.
21. Hebben jullie een loyaliteitsprogramma?
We hebben geen loyaliteitsprogramma.
22. Kan ik cadeaubonnen kopen?
We bieden momenteel geen cadeaubonnen aan.
23. Bieden jullie kortingen voor bulkbestellingen of zakelijke geschenken?
Ja, neem contact op met de klantenservice.
24. Hoelang zijn jullie al actief?
We zijn begonnen met de Sencha Tea blog in februari 2024.
25. Waar zijn jullie gevestigd?
Onze kantoren zijn gevestigd in Stoumont en Brussel.
26. Hebben jullie fysieke winkels of cafés?
We hebben momenteel geen fysieke winkels of cafés